Temel MS Office Kursu Eğitiminin Amacı:

MS Word – Kelime işlemcisi programı ile etkili ve verimli belgeler hazırlayabilecek, çok bilinmeyen fakat işinizi hızlandıracak kısa yolları öğreneceksiniz.

MS Excel – Hesap Tablosu ile çok datalı, karmaşık tabloları rahatlıkla oluşturabilecek, bu tabloları yorumlayabilecek, özet tablolarını çıkartabilecek, en çok kullanılan ve işinizi önemli ölçüde hızlandırıp sizi rahatlatacak fonksiyonlara hâkim olacaksınız.

MS Power Point – Sunum Programı ile görselliği yüksek kaliteli sunumları hazırlamayı öğrenecek,kısa yollarla sunum becerinizi geliştireceksiniz.

Temel ms office eğitimi katlımcıları ms world, ms excel ve ms power point programlarını kullanabileceklerir

MS Office Progrmları Kursu Eğitiminin İçeriği:

Modül 1: MS - Word Kelime İşlemci

  • Temel İşlemler Metin işlemleri

  • Dilekçe Örneği ile cetveli tanıma

  • Cetvel ile sayfa yapısı hazırlama

  • Biçimleme

  • Paragraf penceresi

  • Giriş menüsünden stiller kullanarak belge bağlantıları oluşturma

  • Ekle Menüsü

  • SmartArt Ekleme

  • Tablo Ekleme

  • Şekil ve Resim Ekleme

  • Tablo İşlemleri

  • Tablo hazırlama

  • Metin Yönü, Hücreleri Birleştir Kenarlıklar ve Gölgelendirme

  • Sütun ve Satır genişliklerini Ayarlama

  • Yazdırma İşlemleri

  • Sayfa Yapısını düzenleme

  • Başvurular Menüsü Uygulamaları

  • İçindekiler Tablosu oluşturma

  • Dipnot ve Kaynakça Oluşturma

  • Postalar Menüsü Uygulamaları

  • Toplu Email Göndermek

  • Etiket kağıdına excel listesinden adres ve isimler alıp etiket hazırlama.

  • Zarf hazırlama.

Modül 2 : MS - Excel Hesap Tablosu

  • Excel’e Giriş: Hücre, Çalışma Sayfası, Çalışma Kitabını Tanıma

  • Excel'de İlk Formülünü Yazma, Excel Fonksiyon Kullanımı ve Formül Yazma, TOPLA, ORTALAMA, MİN, MAK Fonksiyonları

  • Metinsel Fonksiyonlar: SOLDAN, SAĞDAN, PARÇAAL, BİRLEŞTİR, UZUNLUK

  • Tarihsel Fonksiyonlar: ŞİMDİ, BUGÜN, GÜN, AY, YIL, TARİH

  • Koşul İçeren Fonksiyonlar: EĞER, EĞERSAY, ÇOKEĞERSAY, ETOPLA, ÇOKETOPLA, EĞERORTALAMA, ÇOKEĞERORTALAMA

  • Arama Fonksiyonları: ARA, YATAYARA, DÜŞEYARA, İNDİS, KAÇINCI

  • Yuvarlama Fonksiyonları: AŞAĞIYUVARLA, YUKARIYUVARLA, YUVARLA

  • Grafik Oluşturmak: Smart Grafik Oluşturmak, Kendi Grafiğini Oluşturmak, İki Eksenli Grafik Oluşturmak

  • Hücrelerin biçimini değiştirmek: HÜCRELERİ BİÇİMLENDİR •Koşula göre hücreleri biçimlendirmek: KOŞULLU BİÇİMLENDİRME

  • Ekle Menüsü: Pivot Tablo, Pivot Chart, Tablo Oluşturmak, Resim, Küçük Resim, Şekil, Köprü, Smart Art, Dilimleyici, Mini Grafikler, Üst Bilgi/Alt Bilgi

  • Sayfa Düzeni Menüsü: Sayfa Yapısı İle Çalışmak

  • Formüller: Ad Yöneticisi, Seçimden oluştur, Formül kütüphaneleri, formül denetleme

  • Veri Menüsü: Dışarıdan veri almak, Filtrelemek ve Sıralamak

  • Gözden Geçir Menüsü: sayfayı Koru, Çalışma Kitabını koru, Kullanıcıları Aralıkları düzenlemesine izin ver.

  • Gözden Geçir Menüsü: Açıklama Ekle, Yazım Denetleme

  • Görünüm Menüsü: Çalışma Kitabı Görünümleri, Göster/Gizle, Yakınlaştır, Bölmeleri Dondur, Pencereleri Bol

  • Excel’de Hücre hata mesajları, Excel Kısayolları

Modül 3: MS - Power Point Sunum Programı

  • Temalar Ve Tasarım Şablonları İle Çalışma

  • Giriş, Ekle Menüsü

  • Tasarım Menüsü

  • Animasyonlar

  • Slayt Gösterisi Menüsü

  • Görünüm Menüsü

  • Etkili Sunum teknikleri hazırlamak için öneriler

  • Asıl Slayt görünümü ve Asıl slayt hazırlama

 

SÜRE: 21 SAAT