Uluslararası Pazarlarda Müşteri Bulma ve Satış Eğitimin Amacı

Eğitime katılacak üyelerin, ihracat çabalarını yönlendirebilecekleri en uygun, katma değeri en yüksek pazarları ve bu pazarlardaki potansiyel alıcı firmaları tespiti konusunda uygulama kabiliyetlerinin arttırılması amaçlanmaktadır. Bilgisayarlı ortamda gerçekleştirilecek eğitimde, tüm katılımcılar konunun uzmanı olan eğitmen eşliğinde uygulamalı olarak kendi ürünleri için hedef pazar tespiti, yeni müşteriler bulması ve iletişime geçmesi sağlanacaktır.

Tamamen uygulama formatında gerçekleşecek uluslararası pazarlama atölye çalışmasına katılan üyelerimiz kendi bilgisayarları ile eğitmenimiz eşliğinde çalışarak;

Ürünleri için pazar araştırması yapacak. Ürünlerini dünya üzerinde en çok ithal eden ülkeleri tespit edecek. Ürünlerini Türkiye’nin en fazla hangi ülkelere sattığını belirleyecek. Hangi pazarlarda rekabetin daha yoğun hangilerinde daha zayıf olabileceği hakkında öngörü sahibi olacak. Ürünleri için hedef pazarlar tespit edecek.

Hedef pazarların derinlemesine araştırılması için hangi kaynaklardan faydalanabileceklerini görecek. Hedef pazarlardaki binlerce potansiyel alıcı firmaya ulaşmak için kullanılacak kaynakları öğrenecek.

Hedef pazarlarda pazarlanan rakip ürünler ve özellikleri hakkında bilgi sahibi olacak. Hedef pazarlardaki firmalarla iletişime geçecek, onlara firmaları için hazırladıkları profilleri ve ürün tekliflerini göndereceklerdir. Elektronik posta pazarlamasının incelikleri ve okunma oranı yüksek e postalar yazma konularında bilgi düzeylerini arttıracaklardır.

Uluslararası Pazarlarda Müşteri Bulma ve Satış Eğitim Programı Hedef Kitlesi

 İşletmelerin dış ticaret, ihracat pazarlama ve satış departmanı personelleri, orta ve üst düzey yöneticiler. 

Eğitimin Beklenen Çıktıları

 Eğitim sonucunda katılımcılar; 

  • Pazar Araştırması Yöntemlerini
  • Internetin Sunduğu Olanakları
  • Pazar Araştırması Sistematiğini Ve Uygulanmasını
  • Pazar Araştırması İçin Eğitimin Gösterdiği Sitelerin Benzerlerini Bulabilmeyi
  • Pazar Araştırması İle Elde Eden Verilen Verilerin Hedef Pazar Tespiti İçin Yorumlanmasını
  • Potansiyel Alıcı Gruplarının Tespiti Yöntemleri Ve Uygulamasını
  • Hedef Pazardaki Potansiyel Alıcı Gruplarına Mensup Firmalara Ulaşmayı
  • Hedef Pazarlardaki Potansiyel Alıcılar İle İletişime Geçme Ve Geliştirmeyi
  • E Postaların Verimli Kullanımı Ve İstatistiklerinin Analizini
  • Hedef Pazarlara Yönelik İnternet Kaynaklarının Tespitini
  • Avrupa, Amerika, Arap Ülkeleri, Afrika ve Asya'da müşteri bulmak için kullanılabilecek siteleri
  • 8 farklı internet kaynağından ürünlerin gerçek alıcılarına ulaşmayı 
  • Elektronik Pazaryerlerinin Kullanımını
  • Elektronik Posta Pazarlaması Uygulamalarını bilir durumda olacaktır. 

*** Bu Eğitim kurumlara özel veya birebir olarak düzenlenmektedir. Bireysel katılımcılarımız dilerlerse Dış Ticaret Sertifika Programımıza katılabilirler. Detaylı bilgi için 444 37 15 numaralı telefondan bize ulaşabilirsiniz. 

 

SÜRE: 14 SAAT