Perakende Satış Eğitimimizin amacı katılımcılara modern perakende mağaza yönetimi hakkında en yeni ve en etkili metotlar sunarken Türkiye ve dünya örnekleri ile pekiştirilerek yeni bir vizyon sunmak ve fikirler vermektir. 
 
Değişen kuşaklarda değişen müşteri tiplerinin de anlatılacağı bu eğitimde özellikle X, Y ve Z kuşağının alışveriş beklentileri ve çalışma şekilleri sunulurken müşteriyi tanıma ve ihtiyaçlarını belirleme konusunda anahtar bilgiler aktarılacaktır. 
 
Eğitim İçeriği:
 
  • Perakendede ilk izlenimin önemi
  • Sözsüz beden dili kullanımı
  • Rahat ve yoğun zamanlarda farklı hoşgeldiniz ve ağırlama teknikleri
  • Sözsüz beden dilini okumayı öğrenme
  • Uyum kurma, karşı tarafın tercih ettiği stilde iletişime geçme
  • Güven yaratma ve güveni koruma
  • İhtiyaç belirlemek, değer sunma
  • Bilinmeyen İhtiyaç Belirleme
  • Aktif dinleme becerilerini kullanma
  • Sunumu yapmak, satışı kapatma
  • Yüksek, çapraz ve ek satış teknikleri
  • Kurum imajını müşteriye fayda olarak sunma
  • İtiraz ve şikayetleri yönetebilme
  • Kişisel çaba ve yaşam hedefleri belirleme
  • Takımdaşlığın önemini kavrama
  • Müşteri portföyü oluşturmak ve müşteri takibi yapmak
 
 
SÜRE: 2 gün - 10:00/17:00